• حضرت علی (ع): چنان با مردم مصاحبت داشته باش كه خود دوست دارى به همان گونه با تو مصاحبت كنند.
jQuery Carousel

آمار بازدید کنندگان


  • امـروز 91 نفر
  • دیروز 1206 نفر
  • افراد آنلاین 19 نفر
  • بازدید کل 2002472 نفر

لینکستان



جزئیات خبر


سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه از افتخارات فدراسیون است

تاریخ خبر: 1397/07/21

سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه از افتخارات فدراسیون است
 

شناسه خبر: 88764   شنبه 21 مهر 1397 - 10:33

 

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در صورتی که در حق دو نماینده کشورمان ناداوری صورت نگرفته بود هر ۶ بازیکن ما توانایی حضور بر روی سکوی المپیک جوانان را داشتند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو محمد پولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد ملی‌پوشان تیم تکواندو جوانان در المپیک آرژانتین اظهار داشت: خدا را شکر نتایج بسیار خوبی را کسب کردیم اما باز هم نتایج ما می‌توانست بهتر باشد که متاسفانه اجازه این کار را ندادند. در روز اول در یک حق کشی مسلم یک ضربه بدیهی مهلا مومن‌زاده را داور خانم آمریکایی امتیاز نداد و هیچ کسی نیز به آن نپرداخت.

رئیس فدراسیون تکواندو با تمجید از مدال‌آوران کشورمان عنوان کرد: سه بازیکن طلایی ما و حتی کیمیا همتی که به مدال نقره دست یافت، همه عالی بودند. همتی در راند طلایی دیدار نهایی مغلوب حریف قدرتمند خود شد. دو بازیکن حذف شده ما نیز واقعا حقشان باخت نبود و قطعا می‌توانستیم با کسب 6 مدال و دستاورد 100 درصد مدالی به کشور بازگردیم.

پولادگر خاطرنشان کرد: هر دو بازیکن حذف شده ما تکواندوکاران شایسته‌ای بودند. اصغری در حالی در المپیک جوانان حاضر شد که در مسابقات کسب سهمیه و مسابقات جهانی به مدال طلا دست یافته بود و از بهترین بازیکنان ما بود. حق اصغری را نیز مقابل تکواندو آذربایجانی خوردند و امتیاز او را گرفتند تا در سه ثانیه پایانی با یک اخطار شرایط شکست او را فراهم کردند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: عملکرد همه بازیکنان ما در آرژانتین راضی کننده بود و حتی اگر این نفرات نتیجه هم نگرفته بودند نشان دادند با یک تمرین 4 ماهه شبانه‌روزی به وظیفه خود عمل کرده و شایسته بودند. ما نیز همیشه اعتقاد داشتیم اگر ورزشکاران ما به وظیفه خود عمل کنند قطعا نتیجه نیز حاصل خواهد شد. بچه‌ها نشان دادند اگر ناداوری صورت نگرفته بود هر 6 بازیکن ما روی سکوی المپیک جوانان بودند.

پولادگر افزود: همیشه در سال‌های فعالیت خود سرمایه‌گذاری و توجه به رده‌های پایه را به عنوان یک افتخار برای فدراسیون تکواندو به مردم گزارش دادم، اما کمتر به این موضوع توجه شده است. توجه به رده‌های پایه می‌تواند تیم‌های ملی را در میادین معتبر گارانتی و برای تیم ملی پشتوانه ساز باشد. اگر بررسی کارشناسی در این زمینه انجام و به مردم گزارش شود، مشخص خواهد شد در رده پایه خیلی حرف برای گفتن وجود دارد. دستاوردهای کسب شده نیز نشان داده است چقدر سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه درست بوده و چه ثمراتی داشته است. این موضوع نیز به حرف نیست و در عمل قابل مشاهده است.

پولادگر تاکید کرد: از تیم‌های دیگر کشورمان اطلاعات دقیق ندارم اما ترکیب تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی با میانگین سنی 22 سال یکی از جوانترین یا حتی جوانترین تیم حاضر در مسابقات بود. اعتماد کردن به جوانان مشخص کرد انگیزه‌های آنها برای جنگیدن بیشتر است و اکثر قهرمان ما از رده سنی نوجوانان و برخی از رده نونهالان در ترکیب تیم ملی قرار داشتند.

وی در خصوص برنامه‌های تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده و المپیک 2020 گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم بچه‌ها به وظایف خود عمل و نتایج خوبی حاصل شود. مسابقات جهانی در اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود و بعد از آن نیز المپیک 2020 را در پیش خواهیم داشت یک رویداد سخت و بزرگ خواهد بود که امیدواریم از پس آن بر بیاییم. همیشه دست مردم ایران را می‌بوسیم و امیدواریم که از نمایندگان کشورشان در بازی‌های آسیایی و المپیک جوانان راضی باشند. همه هدف ما همیشه این است که سربلندی، اقتدار، هوش، ذکاوت و بزرگی ایران را از طریق تکواندو به رخ دنیا بکشیم که خدا را شکر در این زمینه نیز موفق بودیم.

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به هیات تکواندو استان خوزستان می باشد.