• حضرت علی (ع): چنان با مردم مصاحبت داشته باش كه خود دوست دارى به همان گونه با تو مصاحبت كنند.
jQuery Carousel

آمار بازدید کنندگان


  • امـروز 154 نفر
  • دیروز 4126 نفر
  • افراد آنلاین 11 نفر
  • بازدید کل 2000812 نفر

لینکستان



جزئیات خبر


تجلیل دبیر هیات تکواندو استان خوزستان از کادر درمانی و پرستاری بیمارست

تاریخ خبر: 1399/02/23

🔸🔶 تجلیل دبیر هیات تکواندو استان خوزستان از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان آپادانا


روابط عمومی هیات تکواندو استان خوزستان - حسن محمد زاده دبیر هیات تکواندو استان خوزستان و دکتر داودی رییس هیات بدمینتون استان  و جناب سرهنگ باقری ریاست بسیج ورزشکاران خوزستان  به همراه هیات همراه  با حضور در بیمارستان آپادانا از کادر درمانی و پرستاری این بیمارستان تقدیر و تجلیل کرند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان خوزستان ، حسن محمد زاده روز چهارشنبه در این مراسم با تقدیر از فداکاری پزشکان و پرستاران از آن‌ها به عنوان مدافعان سلامت یاد کرد و گفت: ایثار اجتماعی در همه زمان‌ها وجود داشته است. امروز نیز در صحنه مبارزه با بیماری کرونا، ایثار اجتماعی را با خدماتی که پزشکان و پرستاران به بیماران ارائه می‌دهند می‌توان مشاهده کرد.

وی با تأکید بر اینکه پزشکان و پرستاران با حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا به این مرز و بوم خدمت می‌کنند افزود: از زمانی که این بیماری در کشور شیوع یافت،  کادر درمان و پرستاری با جدیت و فداکاری به بیماران خدمت کردند و می‌تواند شهادت داد در این زمینه هیچ کوتاهی صورت نگرفته است.

دبیر هیات تکواندو استان خوزستان با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران بیمارستان اپادانا عنوان کرد: این عزیزان در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به بیماران هستند و این نمادی بارز از ایثار اجتماعی و فداکاری است.
Www.khztkd.ir
Https://t.me/khztkd

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به هیات تکواندو استان خوزستان می باشد.